Generelle oplysninger

www.rebozocopenhagen.dk ejes og drives af Rebozology, CVR-nr. 34304750, (herefter “rebozocopenhagen.dk” og ”Rebozo Copenhagen”), Hannemanns Alle 10M, 2300, København S, +45 31 31 51 93, info@rebozocopenhagen.dk.

Bestilling og Betaling

Du kan handle på rebozocopenhagen.dk, 24 timer i døgnet. 

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i “kurven”. Du kan frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af kurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.

Hvis du har en rabatkupon, så skal du skrive det i den første trin. 

Eventuel betaling af fragt pålægges i trin 2, hvor du skal oplyse dine personlige data. Når du er klar til at bestille, vælger du leveringsmetode. Du kan ændre indhold i indkøbskurven frem til trykker på knappen “Godkend og betal”. Herefter er din ordre gennemført og registreret.

Betaling med kort: Beløbet trækkes først, når varen er bestilt på hjemmesiden, www.rebozocopenhagen.dk. Ved betaling med betalingskort accepteres Dankort, Visa/dankort, Visa og Mastercard. Der opkræves ingen gebyr for betaling med kreditkort såsom Mastercard, JCB samt udenlandske VISA kort. Danske Visa / Dankort tillægges heller ikke gebyr.

Rabatkoder

Vi har løbende rabatkoder til shoppen igennem vores samarbejdspartnere. Fælles for alle rabatkoder, er at de ikke gælder på følgende varer der i forvejen er nedsat. Rabatkoder kan ligeledes ikke bruges, hvis der i forvejen er ydet mængderabat eller der er mulighed herfor.

Levering

Vi afsende din pakke mellem 1 til 7 dage efter din bestilling. Hvis din bestilling haster, og du skal bruge dine rebozoer inden en bestemt dato, er det en god idé at skrive dette til os. 

Bestillinger over kr. 1000,- sendes fragtfrit med GLS til pakkeshop, erhvervslevering eller privatlevering. Det gælder også til udelanding. 

Leveringspriser til privat adresser, erhvervs og pakkeshops i Danmark:

GLS Pakkeshop på ordrer under kr. 1000,- Kr. 60,-

GLS privatomdeling på ordrer under kr. 1000 – Kr. 80,-

GLS erhvervslevering på ordrer under kr. 1000 – Kr. 80,-

Leveringspriser til lande i EU (undtagen Grønland, Island  og Færøerne, se længere nede):

Levering: 85,- kr.

Der kan pålægges ekstra fragtomkostninger på større forsendelser.

Ved levering til Færøerne, Grønland og Island koster fragt kr. 190. Der kan pålægges ekstra fragtomkostninger på større forsendelser.

Rebozo Copenhagen sender primært pakker med GLS, men andre transportører kan blive anvendt i særlige situationer uden forudgående information om dette.

Rettidig levering forudsætter, at transportøren overholder aftalte leveringstid, i henhold til den leveringstid, de angiver. I praksis betyder det, at når pakken forlader vores lager og er i hænderne på transportøren, kan det i visse tilfælde og i fx travle perioder med mange pakker (fx op til jul eller Black Friday) betyde længere leveringstid, fordi transportøren har meget travlt.

Såfremt der opstår forsinkelser hos transportøren, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.

Rebozo Copenhagen kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS eller andre transportører.

I tilfælde af, at den valgte pakkeshop er fyldt op, kan fragtfirmaet være tvunget til at aflevere din pakke i en anden pakkeshop med ledig plads på hylderne. Dette kan navnlig ske i perioder med stor travlhed som fx jul og Black Friday. Hvis du gerne vil være helt sikker på, at din pakke bliver leveret nær din bolig i disse perioder, kan du vælge at få pakken leveret hjemme hos dig selv eller på din arbejdsplads i stedet for at vælge levering til pakkeshop.

Rebozo Copenhagen bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem.

Uafhentede pakker: Bliver pakken sendt retur fra pakkeshoppen, kan vi opkræve de reelle udgifter til returnering, som vi bliver pålagt af fragtfirmaet. Hvis du ønsker at få tilsendt varen på ny, skal du selv betale for ny fragt ved genlevering.

Returnering og reklamation

Fortrudt køb

 Du har altid 15 dages fortrydelsesret hos rebozocopenhagen.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 

Refundering

Vi refunderer pengene til det betalingskort du brugte, da du afgav din ordre. Ønskes pengene retur til anden end betaler, skal du skrive en mail til os, hvor du henviser til dit ordrenummer (forlænger refunderingen med ca. 14 dage). Pengene overføres, når vi har modtaget og undersøgt din returpakke og om returvarerne lever op til vores returneringskrav (f.eks. ikke brugt rebozo, eller vasket og rebozoer er i godt stand, så vi kan sælge rebozoerne igen)

Returfragt 

Rebozo Copenhagen tilbyder ikke gratis returfragt. Men returfragt koster kun kr. 50, det gælder kun i Danmark. Skriv til os med dit ordrenummer og grund for at du returner din ordre, så sender vi en mail med din returlabel. Du er ikke forpligtet til at anvende den label vi har sendt. Du kan godt selv stå for returnering for din egen regning, til vores kontor i Ørestad, København, enten ved at sende pakken eller komme forbi med den, det bestemmer du selv.

Adressen er: 

Rebozo Copenhagen 

Hannemanns Alle 10M, 2300, København S

Hvis du bruger vores returlabel, så trækker vi kr. 50 fra det beløb, du har betalt for den vare, du ønsker at returnere.

Returfragt fra udelanding  står for selv returnering for din egen regning, til vores kontor i Ørestad, København.

Reklamation eller fejlleverance: 

Kontakt os altid ved reklamation eller fejlleverance, da det ikke er alle reklamationer vi skal have retur. Skriv en mail på info@rebozocopenhagen.dk, hvor du beskriver problemet evt. med foto/video. Herefter vurderer vi, om varen skal sendes retur til os. Husk at alle rebozoer er håndvævet så de er ikke perfekte. De kan have en tråd ud eller forskellige farver. 

Spørgsmål? 

Hvis du har flere spørgsmål eller er det noget som er uklar, du kan skrive til info@rebozocopenhagen.dk. Og hvis du har ikke lyst til at skrive en mail, så giv os et kald på 31315193, så forklarer vi dig det hele.

Flere detaljer om retur og reklamation:

Sådan gør du:

Ved fortrydelse skal du sende en mail til: info@rebozocopenhagen.dk. Skriv til os med dit ordrenummer og grund for at du returner din ordre.

Når du har talt med os via mail eller telefon, så bruger du den returlabel, som vi har sendt dig via mail efter du har skrevet til os. Sæt labelen fast på pakken, aflever den i en pakkeshop, og så kan du roligt afvente, at du får dine penge retur.

Overordnede bemærkninger om fortrydelse af køb og returnering:

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige hensyn ikke er egnet til at blive returneret. 

Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Ved anvendelse af den medfølgende returportoseddel, fratrækkes kr. 50,- i det beløb, som refunderes.

Gem derfor postkvittering samt eventuelt track and trace nummer. Du bærer selv risikoen for varen fra tidspunktet for varens afsendelse, til den er modtaget af Rebozo Copenhagen.

Når varen er modtaget retur, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

For praktiske detaljer – se punktet ”Reklamation og varereturnering”.

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis rebozoer har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af rebozoens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen.

Varer skal returneres til vores lager:

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.

Varen sendes til:

Rebozo Copenhagen
Hannemanns Alle 10M
2300 København

Du er velkommen til at komme til vores butik og returnerer din pakke selv. Det koster selvfølgelig ikke noget.