Refusionspolitik

Returnering og reklamation

Fortrudt køb

 Du har altid 15 dages fortrydelsesret hos rebozocopenhagen.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 

Refundering

Vi refunderer pengene til det betalingskort du brugte, da du afgav din ordre. Ønskes pengene retur til anden end betaler, skal du skrive en mail til os, hvor du henviser til dit ordrenummer (forlænger refunderingen med ca. 14 dage). Pengene overføres, når vi har modtaget og undersøgt din returpakke og om returvarerne lever op til vores returneringskrav (f.eks. ikke brugt rebozo, eller vasket og rebozoer er i godt stand, så vi kan sælge rebozoerne igen)

Returfragt 

Rebozo Copenhagen tilbyder ikke gratis returfragt. Men returfragt koster kun kr. 50, det gælder kun i Danmark. Skriv til os med dit ordrenummer og grund for at du returner din ordre, så sender vi en mail med din returlabel. Du er ikke forpligtet til at anvende den label vi har sendt. Du kan godt selv stå for returnering for din egen regning, til vores kontor i Ørestad, København, enten ved at sende pakken eller komme forbi med den, det bestemmer du selv.

Adressen er: 

Rebozo Copenhagen 

Hannemanns Alle 10M, 2300, København S

Hvis du bruger vores returlabel, så trækker vi kr. 50 fra det beløb, du har betalt for den vare, du ønsker at returnere.

Returfragt fra udelanding  står for selv returnering for din egen regning, til vores kontor i Ørestad, København.

Reklamation eller fejlleverance: 

Kontakt os altid ved reklamation eller fejlleverance, da det ikke er alle reklamationer vi skal have retur. Skriv en mail på info@rebozocopenhagen.dk, hvor du beskriver problemet evt. med foto/video. Herefter vurderer vi, om varen skal sendes retur til os. Husk at alle rebozoer er håndvævet så de er ikke perfekte. De kan have en tråd ud eller forskellige farver. 

Spørgsmål? 

Hvis du har flere spørgsmål eller er det noget som er uklar, du kan skrive til info@rebozocopenhagen.dk. Og hvis du har ikke lyst til at skrive en mail, så giv os et kald på 31315193, så forklarer vi dig det hele.

Flere detaljer om retur og reklamation:

Sådan gør du:

Ved fortrydelse skal du sende en mail til: info@rebozocopenhagen.dk. Skriv til os med dit ordrenummer og grund for at du returner din ordre.

Når du har talt med os via mail eller telefon, så bruger du den returlabel, som vi har sendt dig via mail efter du har skrevet til os. Sæt labelen fast på pakken, aflever den i en pakkeshop, og så kan du roligt afvente, at du får dine penge retur.

Overordnede bemærkninger om fortrydelse af køb og returnering:

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige hensyn ikke er egnet til at blive returneret. 

Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Ved anvendelse af den medfølgende returportoseddel, fratrækkes kr. 50,- i det beløb, som refunderes.

Gem derfor postkvittering samt eventuelt track and trace nummer. Du bærer selv risikoen for varen fra tidspunktet for varens afsendelse, til den er modtaget af Rebozo Copenhagen.

Når varen er modtaget retur, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

For praktiske detaljer – se punktet ”Reklamation og varereturnering”.

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis rebozoer har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af rebozoens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen.

Varer skal returneres til vores lager:

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.

Varen sendes til:

Rebozo Copenhagen
Hannemanns Alle 10M
2300 København

Du er velkommen til at komme til vores butik og returnerer din pakke selv. Det koster selvfølgelig ikke noget.